Didaktičke teorije

Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel (urednici)
Prevela Maja Häusler
136 stranica, meki uvez u boji

Cijena: 85 kuna + 5 % PDV

O knjizi

Suvremena njemačka didaktika utemeljuje se na bogatoj povijesti didaktičkih učenja i novim razvojima tijekom posljednjih desetljeća. U ovoj knjizi, po prvi puta na jednom mjestu, autori vodećih didaktičkih teorija sami izlažu svoja učenja i vode vrlo izazovnu raspravu o temeljnim pitanjima suvremenih didaktičkih teorija i njihovih primjena u svakodnevnom nastavnom radu u školi. Pored ostalih, knjiga sadrži sljedeće priloge: didaktika kao teorija obrazovanju u okviru kritičko-konstruktivne znanosti o odgoju, didaktika kao teorija poučavanja, didaktika kao kibernetičko-informacijska teorija, didaktika kao teorija kurikuluma, didaktika kao kritička teorija nastavne komunikacije.

Namjena knjige

Knjiga je namijenjena učiteljima, nastavnicima, profesorima i studentima svih nastavničkih studija.

O autorima priloga

Dr. Wolfgang Klafki je profesor znanosti o odgoju na Sveučilištu u Marburgu; dr. Wolfgang Schulz bio je profesor znanosti o odgoju na Sveučilištu u Hamburgu; dr. Felix von Cube je profesor znanosti o odgoju na Sveučilištu u Heidelbergu; dr. Christine Möller je profesor psihologije na Visokoj pedagoškoj školi u Aachenu; dr. Rainer Winkel je profesor znanosti o odgoju na Visokoj umjetničkoj školi u Berlinu;
dr. Herwig Blankertz bio je profesor pedagogije i filozofije na Sveučilištu u Münsteru.

Narudžba