Najbolje škole: Kako istraživanje razvoja čovjeka može usmjeravati pedagošku praksu

Thomas Armstrong
Predgovor napisao David Elkind
S engleskoga preveo Vladimir Mužić
195 stranica, meki uvez u boji
ISBN 978-953-6101-76-4

Cijena: 140 kn + 5 % PDV

O knjizi

Knjiga Thomasa Armstronga donosi niz primjera predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola koje se mogu nazvati najboljim školama. Te su škole najbolje zbog pedagoških pristupa koje odgojitelji, učitelji i profesori primjenjuju u svom radu. Autor u knjizi uspoređuje prednosti i nedostatke dvaju – u suvremenoj pedagoškoj praksi – prevladavajućih pristupa. Prvi je orijentiran na akademska postignuća, a drugi na razvoj čovjeka.

Namjena knjige

Knjiga je namijenjena odgojiteljima, učiteljima i profesorima koji svoj odgojno-obrazovni i nastavni rad u vrtićima, osnovnim i srednjim školama žele inovirati uvidima u bogata iskustva rada najboljih škola. Pedagozima i drugim stručnim suradnicima knjiga može biti inspirativno štivo u procesu profesionalnog razvoja.

O autoru

Dr. Thomas Armstrong autor je više knjiga iz područja odgoja i obrazovanja namijenjenih unapređivanju rada odgojitelja, učitelja i profesora. Njegova knjiga Višestruke inteligencije u razredu objavljena je u prijevodu na hrvatski (Educa, 2006).

Narudžba